måndag 31 januari 2011

Härlig vinterdag!

Ja jag tog faktiskt och samlade mig och gick ut i ett par timmar igår....det var en energiboost som min kropp verkligen behövde! Inte för att jag orkade åka så mycket pulka direkt, men bara att få vara ute och känna solen värma var gudomligt skönt både för kropp och själ. Nästan så att man fick vårkänslor!
Annars har det varit sparsamt med bloggandet...känner att det enda jag gör är att gnälla så därför har jag valt att bespara er det negativa läsandet ;) Börjar kännas sååå segt att vara höggravid nu nämligen och den ena åkomman efter den andra avlöser varandra.....men snart så....15 dagar kvar...Mindre kan man ju hoppas ;)






                                          Mina Underbara Älskade!!!!

1 kommentar:

Elin Alenteg sa...

Nu är det sååå nära!! Ojoj va spännande. Hade du bf den 14:e? Jag tror att h*n kommer innan :) Har du känt nåt? Jag känner inget, men jag har känt en tryckande känsla neråt vid två tillfällen så nu har jag mina aningar att hon sjunkit ner lite till och kanske tom fixerat sig.
Hoppas du mår bra annars!
Kram kram