fredag 7 januari 2011

Tiden går...

...och bloggtorkan har infunnit sig...sällan jag sitter vid datorn nu faktiskt, men varje gång jag gör det slår det mig hur fort tiden springer mellan gångerna jag skriver. Känns som igår, men det har inte blivit nåt inlägg här sen jul insåg jag just! Vi har varit lediga hela familjen ganska mycket nu vilket har varit otroligt skönt och välbehövligt! Men vad har vi gjort då? jaaa...inte har vi varit ute i alla fall, snön verkar ju aldrig riktigt ge sig! Men fika hos vänner och något besök på busfabriken har vi klarat av! Idag var jag faktiskt nere i förrådet och rotade fram lite bebiskläder med. Har inte förberett ett dugg än...(kom fram till att man kanske måste börja fundera så smått på att tvätta Olivers gamla pyttekläder så de åtminstone är rena när det sen är dags ;)) I övrigt går ju tiden så fort att jag inte riktigt vet om jag är redo! Jag är helt klart redo att bli av med tunga magen....men att inse att man snart ska bli tvåbarnsmor...det är det lite svårare att förbereda sig på känner jag"!!
 Jag hade visst mer kläder än jag kom ihåg....
                               Fotbollen?

                                                    
                                   Första bodyn...ser lite liten ut nu konstaterade Oliver och jag



2 kommentarer:

Eli sa...

Vilken fin rund mage du har! Kan det va en till liten kille där inne? Det dröjer inte länge förräns vi får veta :) Här börjar man känna sig riktigt osmidig och stor, men ändå så har tiden gått så snabbt och jag tycker inte att jag har varit gravid så länge :) Vi får se hur jag känner vi vecka 40-42 om hon inte kommit ut än då.
KRAM

Älskade ängel sa...

Halloj jag har med lite baby kläder lite flickiga som du kan få låna om du vill. Hoppas du å magen mår bra å övriga familjen med förstårs.. Vi MÅSTE ses när vi kommer hem från semestern det är ju en evighet sedan å jag måste få känna lite på magen..kram