lördag 25 december 2010

Nu är julen...

..över för denna gång. Och Jimmys födelsedag med, han fyller nämligen aktningsvärda 31 år idag. På självaste juldagen. Julfirandet började den 23 hos svärmor och svärfar,med julmat och klappbyte. På julafton var vi hos min mormor och morfar, där även min mamma pappa mamma och syster var. Min kära pappa ställde upp som tomte. Vi trodde att Oliver skulle tycka att han såg jätte otäck ut, men han knallade så kavat fram och tog i hand och presenterade sig. Många härliga skratt fick vi åt hans kommentarer, och vad hjärtat nästan brister av kärlek till den lilla figuren när hans ögon tindrar för varje ny leksak han packar upp. Kanske är jag lite extra julsentimental nu när jag är gravid...men det var nära till tårarna många gånger denna helg!

Hos farmor och farfar
                                                                    tomten kommer!!!

                                                        Ser inte ut som världens trevligaste tomte kanske...



                                          ...en liten mage mitt i alltihopa

                                        
                                         Pappa blev som barn på nytt!!
Idag har vi som sagt firat Jimmy lite, släkten var här och fikade på dagen. Men höjdpunkten för födelsedagsbarnet (och även mig) var nog när vi avnjöt en supergod Tacomiddag till omväxling från all julmat, skönt att det är ett år till nästa julbord!

Inga kommentarer: