måndag 6 december 2010

Fullt ös och sjukstuga!

Ja så har det sett ut hos oss ett tag, maginfluensa har jag och Oliver provat på, det är inte att rekommendera. Sen har vi hunnit julfixa lite och Ja jag fick som jag ville, nu står den där i hörnet. Granen. Oliver var eld och lågor när det var dags att klä den, alla choklad kulor hängde han lite praktiskt på en och samma gren, smart kille det där! Dom ska man väl inte behöva leta efter heller!!
Annars försöker jag så smått inse att jag bara har ca 4 arbetsdagar kvar innan jag är ledig...läääänge! Då ska jag bara vara hemma och vara gravid och sova massor (jag inbillar mig att jag ska ha ro till det i alla fall) , för det blir det nog lite sämre med sen kan jag tro! Fika med vänner ska jag också försöka hinna med, vet inte när jag unnade mig den lyxen sist! Är ganska isolerad i snön på landet för tillfället, men den som känner sig sugen på att ses efter den 14 december är det bara att boka in sig, min kalender är näääästan tom :)


1 kommentar:

Elin Alenteg sa...

Hej hopp!
Usch för maginfluensa. Det vill jag ALDRIG ha!! Kul att ni har gran nu. Mysigt! Vi vet inte när vi ska ta in gran, men jag vill nog göra det snart. Det luktar så gott, men det är jobbigt med allt barr.
Hörru du, jag är sjukskriven nu och kommer inte jobba mer så nu finns det ingen anledning för oss att inte ses. Vi får boka in nån dag efter den 14:e :) Kul kul.
KRAMAR