söndag 26 september 2010

Nu är...

..jobbhelgen över för denna gången. Har fått börja jobba varannan helg igen nu, men som tur är så är det bra tider , så jag får ut lite utav helgen i alla fall. Om en vecka hämtar vi husvagnen, fasen vad kul det ska bli att å hämta hem den och börja pyssla lite! Kommer nog ha svårt att vänta till nästa sommar för att åka en sväng med den, Jimmy tycker vi ska vänta....men det har vi inte pratat färdigt om än ;)
Magen rundar till sig, jag äter som en häst så man kan ju kanske skylla lite på det med... men på onsdag är det asen halvtid.! Helt sjukt så fort allting gått! Kändes lite tidigt när vi var och tittade på hårdlift till vagnen igår...men när vi tänkte efter lite så tyckte vi att det var nog inte så dumt i alla fall att beställa den...så nu är det gjort! Har fortfarande svårt att fatta att det ska komma en liten till!
Mycket godis...och så lite bebis!

Jimmy grillar korv i kakelugnen......

Så här kommer vagnen se ut, chassit är från Olivers vagn, tror inte han behöver ha den när det är dags, utan han klarar sig nog med en paraplyvagn...hoppas jag ;) (bild från britax.se)
 

2 kommentarer:

Elin Alenteg sa...

Hej hopp!
Vi har fått bf datum 23 februari så det är ju i samma veva ungefär. Jag har svårt att fatta att jag är gravid, men ännu svårare att fatta vad det faktiskt leder till...ett litet barn (?!) Händer det verkligen? Så kul att vi har gått typ lika långt oxå :)
Jag vet inte hur jag jobbar på onsdag och torsdag nästa vecka, men förhoppningsvis så får jag veta det imorrn. Meddelar dig då, för det vore väldigt kul att ses!

Hörs snart!
KRAM KRAM

Elin sa...

Hej igen!
Ja jag ska kolla hur det blir på fredag :)
Vi hörs av!
Kram Elin