fredag 17 september 2010

Magen...

...växer som den ska. Var på ultraljud igår och allt ser fint ut! SKÖÖNT! nu kan jag vara lugn ett tag till ;) Undrar vad det är för en liten krabat Oliver ska bli storebror till! En flicka tror vi faktiskt...vad tror ni? vore kul att höra lite gissningar! Nu är det snart helg och i morgon blir det husvagnsmässa med hela familjen Mysigt!

Kille eller tjej?? den lill* ville inte visa profilen alls igår, men benen magen och armarna syns ju rätt bra, en liten buddha tycker jag det ser ut som ;)
 magen på utsidan

Liten blir stor!! Älskade ungen som ska bli bror!!!

3 kommentarer:

Carro sa...

Ja vad ska dom säga när det kommer en liten bebis som dom måste dela mamma o pappa med, ojoj, hoppas det går bra :)
Jag tror nog att det är en lillebror, är ganska säker på det! Vad tror du att du har i magen då?
Jag tycker nog att graviditeterna har varit ganska lika, kan inte klaga på nåt jag har mått bra. Hur mår du, har du mått dåligt i början?
Ta hand om dej, kram!

Elin sa...

Åh va underbart att få se den lille i magen. Ja va kan det va för en liten krabat. Hmm...det kan nog va en liten tjej...eller? Måste fundera lite till ;)
På torsdag ska vi få se vår lilla skatt igen och jag längtar så jag nästan dör! Har tom drömt om att vi är på UL. LÄNGTAR!
Så fin mage du har! :)
KRAMAR Elin

Anonym sa...

Jag tror stenhårt på att de tittar ut en till liten snopp!! =oD Förstå två grabbar om några år....du kommer vara gråhårig när de jagar varandra med borrmaskin i högsta hugg.... hahahahah!!! Härligt fin mage du har mitt hjärta!!! Du får väl säga till om du vill ha lite bilder på nya magen sen....kanske tillsammans med bollis! Dessvärre blir de nog kallt o ligga halvnäck vid ågelsjön, men de borde gå o fixa till nåt bra hemma kanske.... =oD

PUSSSS Mia