måndag 4 oktober 2010

Inte speciellt...

...mycket inspiration till att skriva just nu....livet rullar på och vissa saker hamnar lixom lite på sidan av. Idag är vi hemma och kurerar oss, Oliver har feber och är hängig...och jag är allmänt gravid deppig. Usch jag gillar inte hösten, och just nu är jag inne i en deppperiod. Gråter mycket och känner mig inte alls så glad som jag skulle vilja...har för mig att jag var likadan med Oliver...men det är fruktansvärt jobbigt i alla fall. Men nu ska jag försöka att inte tråka ut er med mina hjärnspöken....
Husvagnen är på plats på gården! Den känns jättestor! Är ju dubbelt så stor som mammas och pappas, så det vore ju konstigt annars. Jag har rivit ner alla gräsliga gardiner och annat rych pysch och har tänkt mig att det ska bli nya gardiner tills nästa säsong...känns som en evighet innan vi får ut och provköra den, men tiden springer ju iväg så det kommer antagligen gå fortare än man tror!!

Vill även skicka ett STORT Grattis till Carolin som fick sin lille Charlie häromdan, och till Vincent som blivit storebror!!! 

Film och vindruvor till liten sjukling
 Husvagnen!











Idag är det kanelbullens dag! Tur att jag hade några i frysen ;)

Inga kommentarer: