torsdag 12 mars 2009

Ny rolig grej jag Snott från Elin A ;)

Telefonboklista

Jag vill även här utmana alla mina bloggläsare! Det är en kul grej faktiskt så...gör ett försök!!

Ta fram mobilens adressbok och var ärlig nu!


- Har du pussat nummer 2?

japp, Boden

- Vad har du för relation med nummer 20?

En gammal skol kamrat, jag inte umgås med längre. Fia

- När ska du träffa nummer 30?
Ja det borde nog bli snart, han och hans Sandra brukar vi ta en fika med då och då! Jimmy J

- Är nummer 18 söt?
Ja det tycker jag, det är min faster, hon är en riktig MILF ;)

- Vad var ditt första intryck av nummer 13?

Träffade honom på krogen..tyckte han var snygg och trevlig.. Cristian

- Gillar du nummer 14?
A för det är mina älskade föräldrars hemnummer ;)

- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Nääe det var ett par månader sen nu ;) min barnmorska!

- När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
Oj, det lär nog dröja, hon bor i Malmö nu tror jag. Jenny

- Är du nära vän med nummer 23?
Nej, han är en vän genom en vän. Henrik B

- Har du gått på bio med nummer 4?
Nej. Hon är en granne till mamma och pappa. Birgitta

- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Ja han är en partykille av rang..skulle nog inte orka med i hans tempo! jonas Sjö.

- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?

Det är en arbetskamrat, så det blir mest jobb snack! Birgitta B
- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Ja jättemånga, speciellt nu när hon är nybliven mamma till lilla TEA! Camilla

- Vad har du och nummer 26 för relation?
Jenny från malmö igen.....men ett annat nr, ingen aning om villket som är det rätta, dags att radera det då kanske ;)

- Vad skulle du vilja göra med nummer 11?
Fika och snacka lite skit! en arbetskamrat och vän! Carola

- Vad är det bästa med nummer 8?
hmm...inga kommentarer Calle

- Brukar du och nummer 16 träffas?
Ja, eller inte nu så mycket, vi har kännt varandra sen första klass, men tyvärr tappat kontakten lite nu. Elin S

Jahopp såhär blev min lista!

Inga kommentarer: