fredag 20 mars 2009

Älskade lilla gubben...så stor du blivit!




Till dig från mig Oliver

Tiden innan du kom, hur var den? Det som var viktigt då, finns inte nu.
Du har visat mig vad verklig kärlek är, det vackraste i mitt hjärta är bara du.
Du ser mig i ögonen, skrattar och ler, jag är så lycklig att du kommit till oss.
Nu går allt så fort, man hinner inte med, du sitter nu, snart går du förstås!
Vackra, fina, älskade du, om du visste hur mycket kärlek jag vill till dig ge.
Du finns i mitt hjärta, nu , för evigt. Din mamma älskar dig så, glöm aldrig de!


Solo sången från dopet, så vacker text...


Good Morning, Beautiful
How was your night?
Mine was wonderful with you by my side
When I open my eyes to see your sweet face,
it's a good morning, beautiful day!

I couldn't see the light
Didn't know day from night
I had no reason to care
But since you came along
I can face the dawn,
'Cause I know you'll be there.


I never worry if it's raining outside
'Cause in here with you, girl
The sun always shines!


Yeah, Good Morning Beautiful Day...Good Morning Beautiful...
It's a beautiful day...Good Morning Beautiful...Good morning...Good Morning Beautiful..
What a beautiful day...Good Morning Beautiful!

Inga kommentarer: