tisdag 17 mars 2009

Kanske, kanske är det vår på G...


...åtminstonde känns det som det..lite vårkänslor har man ju hunnit få i alla fall! Bara det inte kommer ett bakslag igen nu för då gräver jag ner mig.
I helgen har vi (som resten av svenska befolkningen) kollat på melodifestivalen. Micke och Sussie och Cornelia kom hit och tittade med oss, tråkigt nog blev jag dålig på kvällen. Hade haft lite ont i huvudet hela dagen, men framåt 10 brakade det hela lös...fy vad otäckt det var, ett riktigt migrän anfall. Kände mig snurr och svimfärdig (och väldigt otrevlig mot våra gäster.... :( ) Och ca tio minuter efter att dom gått hem blev det att hälsa på toalett stolen.. och det var inte sista gången den natten.. Fantastisk avslutning på lördagkvällen.
Men som tur är blev söndagen lite bättre, var hos mamma och pappa och gick en skön promenad, och Oliver provade att gunga för första gången, det var en hit!




I måndags träffade vi våra kompisar Caroline och Vincent. Vi gick runt strömmen, det var kanonskönt, men mycket kladdigt och lerigt. Sen blev det mat på Hugos. Dom är så härliga våra små grabbar, nu har dom lite nöje av varandra med och det är så härligt att se! Tack för en fin dag vännerna!















Och ja Vicky, jag vill leka med er med ;) Hoppas på en lunch dejt i morgon!!

Inga kommentarer: