söndag 1 augusti 2010

Oj!

..dagarna går och bloggandet blir lite lidande! Men jag antar att det är så för de flesta! Här knallar dagarna på. Vi har jobbat två veckor nu, och nu har vi ledigt två, jag har tre, veckor till! Blir ingen resa denna vecka hoppas på att komma till skänninge marknad (jag är heltorsk på marknader) ett annat spännande besök på torsdag, Olivers födelsedagskalas på fredag och dop på lördag, så veckan kommer nog att gå ändå ;) V 32 däremot blir det kanske Stockholm med Vicky Robban och Engla, om allt går enligt planerna ;) Nu ska jag krypa upp i soffan och se Twiligt New moon och stoppa i mig lite Linda special (lite allt möjligt blandat med lite gott och blandat) Jimmy är på sjön, oliver sover snart och det regnar ute. Nu ska jag ha rå om mig själv mys!!!

Oliver hittade pappas chipspåse.....han kan nosa sig till sånt på mils avstånd...


Gott och blandat, och lite av varje.



Blev lite sentimental så här snart två år efter....lilla trollet vad tiden går....

1 kommentar:

Elin Alenteg sa...

Så underbar bild!
Får gåshud!
KRAMAR Elin