söndag 2 maj 2010

Paradiset!

.. i helgen har vi haft husvagnen ute i huset så vi har kunnat jobba hela tiden, det var kanonmysigt! Våran lilla hjälpreda var med hela tiden...när jag skruvade i skruvar i skottkärran gjorde Oliver likadant...när jag målade stod han med en pensel och målade överallt...när Jimmy klippte gräset fick han givetvis hjälp med det med! Mia, Jocke och Stina var och inspekterade lite i fredags, arbetet fick godkänt så här långt i alla fall tror jag : Nu blir det att sova det är snart dags att jobba igen....

2 kommentarer:

Mia sa...

Åhhhh de var sååååå fint!! O de kommer bli så bra när ni är klara! Eller rättare sagt....Jimmy kommer ALDRIG bli klar...hi,hi,hi... Tack för en superhärlig kväll! PUSSS

Mia sa...

Förresten....de var värst vilken vacker bild de blev på mig!!1 =oD Ahhh de gör ont i mina ögon..... =oD