lördag 8 maj 2010

Fullt upp...

...med allt! Första valideringsperioden är slut och jag har än så länge fått VG i två ämnen så jag är nog rätt nöjd... Jimmy har slitit som tusan med att sätta lister i huset ,men jag har inte kunnat göra så mycket tyvärr...har målat i olivers rum bara bild kommer nedan, vad tycker ni? Tapetseringen har inte börjat än men det kommer nog nästa vecka så då får ni lite mer bilder. Igår var jag ute och festade lite med några stycken ur klassen och det var toppen kul! Hoppas vi blir lite fler nästa gång. Nu ska vi se på den svenska farsen som skulle börja vid åtta, äta godis och chips och hela baletten! Hoppas ni får en fin lördagkväll!!

Snäckskal blev det som grundfärg och där över gjorde jag blå och lila ränder....

Lite badbilder...så skönt det ska bli för Oliver (och mig) när han slipper bada i badbaljan som han nästan vuxit ur, i huset finns nämligen BADKAR!!

Inga kommentarer: