torsdag 24 mars 2011

Tiden går...

...så himla fort nu! Man har så fullt upp hela tiden att man inte märker att dagarna går, förrän man konstaterar att "Shit nu är det snart fredag igen!" Men så har jag ju inte riktigt vant mig vid "planeringen" med två barn....den går liom inte ihop riktigt. Jag tycker att jag fått ihop allt så bra och vet hur jag ska lägga upp dagen smidigast...men det blir ju sällan som man tänkt sig...för att inte säga, det blir ALDRIG som man tänkt sig ;) Vi vet ju alla att våra bebisar till en början har en otroligt bra hörsel, "Sa mamma kaffe eller mat?? Då ska jag nog bajsa eller bli vansinnigt hungrig på en gång tror jag". Våran lilla Donna är dessutom en mycket närhetssökande liten tjej, som helst av allt skulle sitta fast under mammas tröja hela dagarna om det var möjligt. Så bärselen för 100 kr på Blocket har blivit vår bästa vän!
I Tisdags var jag på Durkslaget och åt, avslutningsmiddag. Vi fick reda på att Ekövägen (mitt jobb) kommer att renoveras, och öppnas i ny tappning. Så vi kommer inte att ha vårat jobb kvar där....alla boende och personal har blivit omplacerade. Det var en bitterljuv känsla, jag har ju velat göra nåt annat ett tag...men jag har ju trots allt jobbat där sen jag var 16 år...Var jag hamnar har jag ju ingen aning om, och har jag inte funderat på så noga heller ännu. Men jag hoppas på att det blir nåt nytt spännande ställe....när jag börjar jobba igen...sådär i Augusti 2012....



Far och son leker...

Olivers egen kom fram ur vinteridet...

Badflickan

Matdags för mamma....

...servetten skyddar bra mot tacospill på huvudet....

Inga kommentarer: